To wydarzenie już się skończyło. Zapraszamy na inne ciekawe wydarzenia.
  Rodzaj Dostępne do Liczba
Czy w grę planszową zawsze trzeba grać zgodnie z zasadami? A gdyby tak zajrzeć do pudełka, w którym nie ma instrukcji?Sprawdźmy wspólnie, jak można wykorzystać elementy gier planszowych do nauki języka polskiego, matematyki, wspierania rozwoju motoryki małej i dużej, a nawet do tworzenia... gier terenowych. Rozruszajmy wyobraźnię i kreatywność. Zagrajmy w to inaczej! - alternatywne wykorzystanie elementów gier w edukacji i zabawie. - Mateusz Pejas

Czy w grę planszową zawsze trzeba grać zgodnie z zasadami? A gdyby tak zajrzeć do pudełka, w którym nie ma instrukcji?Sprawdźmy wspólnie, jak można wykorzystać elementy gier planszowych do nauki języka polskiego, matematyki, wspierania rozwoju motoryki małej i dużej, a nawet do tworzenia... gier terenowych. Rozruszajmy wyobraźnię i kreatywność.

już niedostępne -
Czy Twoje dziecko lubi wygrywać, niezależnie od konsekwencji i z pominięciem zasad? A może wręcz przeciwnie - nic go tak nie cieszy, jak dopilnowanie, żeby wszyscy grali zgodnie z regułami, nawet kosztem przegranej? Kto w klasie wciąż gada i dlaczego oraz jak to przekuć w zaletę? Dowiedz się, jak "dotrzeć" przy pomocy mechanik gier do Twoich podopiecznych i wykorzystać to co ich motywuje. Poznaj co "kręci" dzieciaki, które grają w coś każdego dnia. Indiana Jones, czy Robert Kubica - jakim typem gracza jest Twoje dziecko? - Mateusz Pejas

Czy Twoje dziecko lubi wygrywać, niezależnie od konsekwencji i z pominięciem zasad? A może wręcz przeciwnie - nic go tak nie cieszy, jak dopilnowanie, żeby wszyscy grali zgodnie z regułami, nawet kosztem przegranej? Kto w klasie wciąż gada i dlaczego oraz jak to przekuć w zaletę? Dowiedz się, jak "dotrzeć" przy pomocy mechanik gier do Twoich podopiecznych i wykorzystać to co ich motywuje. Poznaj co "kręci" dzieciaki, które grają w coś każdego dnia.

już niedostępne -
Gry planszowe, które zdobywają coraz większą popularność, przez co coraz częściej pukają do drzwi szkół czy przedszkoli. W związku z tym pojawia się tak wiele pytań: czy faktycznie warto je wykorzystywać w pracy z uczniami, jak to zorganizować, od czego zacząć?.

Chciałbym zaprosić Państwa na prelekcję i dyskusję na temat gier planszowych w szkole. Chętnie podzielę się swoimi doświadczeniami jakie zdobyłem zakładając klub gier Pionkolandia w Sztumie.Gry planszowe można wykorzystać w pracy pedagogicznej do obserwacji, diagnozy czy wspomagania rozwój dzieci i młodzieży. Szkolenie ma pomóc nauczycielom w wybraniu właściwych tytułów gier.
Czy gry planszowe mają sens w szkole. Fakty i mity - Sławek Wiechowski

Gry planszowe, które zdobywają coraz większą popularność, przez co coraz częściej pukają do drzwi szkół czy przedszkoli. W związku z tym pojawia się tak wiele pytań: czy faktycznie warto je wykorzystywać w pracy z uczniami, jak to zorganizować, od czego zacząć?.

Chciałbym zaprosić Państwa na prelekcję i dyskusję na temat gier planszowych w szkole. Chętnie podzielę się swoimi doświadczeniami jakie zdobyłem zakładając klub gier Pionkolandia w Sztumie.Gry planszowe można wykorzystać w pracy pedagogicznej do obserwacji, diagnozy czy wspomagania rozwój dzieci i młodzieży. Szkolenie ma pomóc nauczycielom w wybraniu właściwych tytułów gier.

już niedostępne -
W jaki sposób wpleść gry w proces edukacji? Jak dzięki grom można rozwijać umiejętności XXI wieku oraz podnosić efekty kształcenia? Na te oraz wiele innych pytań związanych z edukacyjnym wykorzystaniem gier odpowiemy podczas wykładu. Gry bez prądu w nowoczesnej edukacji - Piotr Milewski

W jaki sposób wpleść gry w proces edukacji? Jak dzięki grom można rozwijać umiejętności XXI wieku oraz podnosić efekty kształcenia? Na te oraz wiele innych pytań związanych z edukacyjnym wykorzystaniem gier odpowiemy podczas wykładu.

już niedostępne -
Czy zastanawiałeś się kiedyś jakie techniki kreatywne wykorzystać podczas projektowania gier edukacyjnych? Jakie są współczesne metody projektowania gier? Jeśli tak to ten wykład jest dla Ciebie. Podczas niego poznasz gry od escape roomów do PokemonGo. Dowiesz się również jak uczyć się w praktyce, w ruchu i przy użyciu całego ciała. Współczesne metody projektowania gier edukacyjnych - Piotr Milewski

Czy zastanawiałeś się kiedyś jakie techniki kreatywne wykorzystać podczas projektowania gier edukacyjnych? Jakie są współczesne metody projektowania gier? Jeśli tak to ten wykład jest dla Ciebie. Podczas niego poznasz gry od escape roomów do PokemonGo. Dowiesz się również jak uczyć się w praktyce, w ruchu i przy użyciu całego ciała.

już niedostępne -
Na półkach bibliotecznych od dawna znajdujemy nie tylko książki, coraz częściej są to również gry planszowe. Warto znaleźć na nie miejsce, bo popularne planszówki z powodzeniem mogą być wykorzystywane w edukacji i kulturze. Podczas prelekcji można będzie dowiedzieć się się od czego zacząć i jak kształtować adekwatną ofertę biblioteki. Podpowiemy jak trafić w gusta lokalnej społeczności i stworzyć biblioteczkę gier planszowych na miarę potrzeb, a także jak wykorzystać planszówki do promocji biblioteki. Gry planszowe w bibliotece - Paulina Milewska

Na półkach bibliotecznych od dawna znajdujemy nie tylko książki, coraz częściej są to również gry planszowe. Warto znaleźć na nie miejsce, bo popularne planszówki z powodzeniem mogą być wykorzystywane w edukacji i kulturze. Podczas prelekcji można będzie dowiedzieć się się od czego zacząć i jak kształtować adekwatną ofertę biblioteki. Podpowiemy jak trafić w gusta lokalnej społeczności i stworzyć biblioteczkę gier planszowych na miarę potrzeb, a także jak wykorzystać planszówki do promocji biblioteki.

już niedostępne -
Coraz więcej czasu spędzamy w świecie cyfrowym komunikując się ze sobą smsami czy przy pomocy innych komunikatorów co powoduje skracanie komunikacji do minimum. Badania pokazują, że używamy również coraz mniej słów. Komunikacja twarzą w twarz ma jednak wciąż ogromne znaczenie w życiu rodzinnym czy zawodowym. Dowiedz się jakie gry można wykorzystać do budowania umiejętności opowiadania, jak wykorzystać je zarówno w domu oraz szkole. Jak wykorzystać gry do rozwoju wyobraźni i umiejętności opowieści - Paweł Antoniewicz

Coraz więcej czasu spędzamy w świecie cyfrowym komunikując się ze sobą smsami czy przy pomocy innych komunikatorów co powoduje skracanie komunikacji do minimum. Badania pokazują, że używamy również coraz mniej słów. Komunikacja twarzą w twarz ma jednak wciąż ogromne znaczenie w życiu rodzinnym czy zawodowym. Dowiedz się jakie gry można wykorzystać do budowania umiejętności opowiadania, jak wykorzystać je zarówno w domu oraz szkole.

już niedostępne -
Mózg ludzki bardzo lubi opowieści. Wychowujemy się na nich, wciąż ich doświadczamy, a nawet postrzegamy siebie. Dlatego też warto o tym pamiętać zarówno podczas spotkań towarzyskich, sprzedaży produktu, a także nauki. Zapraszam na spotkanie, w którym przedstawię zalety świadomego korzystania z opowieści, jako narzędzia w wielu sytuacjach edukacyjnych oraz biznesowych. Jak opowieści sprzyjają nauce - Wojciech Rzadek

Mózg ludzki bardzo lubi opowieści. Wychowujemy się na nich, wciąż ich doświadczamy, a nawet postrzegamy siebie. Dlatego też warto o tym pamiętać zarówno podczas spotkań towarzyskich, sprzedaży produktu, a także nauki. Zapraszam na spotkanie, w którym przedstawię zalety świadomego korzystania z opowieści, jako narzędzia w wielu sytuacjach edukacyjnych oraz biznesowych.

już niedostępne -
Dorośli i dzieci stykają się z mechanikami gier i motywowaniem z ich pomocą każdego dnia. Często nawet nie wiesz, że w coś grasz ;) Chcesz stworzyć prostą grywalizację, wciągnąć uczestników w zabawę i osiągnąć cel, którego oczekujesz? Dowiedz się, jakie są podstawy grywalizacji i o czym trzeba pamiętać, żeby zadziałała. Jak stworzyć prostą grywalizację w szkole i w domu - Mateusz Pejas

Dorośli i dzieci stykają się z mechanikami gier i motywowaniem z ich pomocą każdego dnia. Często nawet nie wiesz, że w coś grasz ;) Chcesz stworzyć prostą grywalizację, wciągnąć uczestników w zabawę i osiągnąć cel, którego oczekujesz? Dowiedz się, jakie są podstawy grywalizacji i o czym trzeba pamiętać, żeby zadziałała.

już niedostępne -

Ugraj wiedzę! Gry w edukacji, wykłady dla uczniów, nauczycieli i rodziców to seria spotkań organizowanych przez IGiZ - Instytut Gier i Zabaw.

Jak grać w planszówki z maluchami? Jak stworzyć własną zabawę na zasadach grywalizacji? Dlaczego warto wykorzystywać planszówki w edukacji i placówkach oświatowych? Na te i inne pytania odpowiedzą nasi eksperci podczas ogólnodostępnych, bezpłatnych wykładów dla uczestnków Planszówek na PGE Narodowym!

Specjalnie dla Państwa, razem z organizatorami Planszówki na PGE Narodowym, przygotowaliśmy serię darmowych wykładów, które mają za zadanie wprowadzić słuchaczy w świat gier planszowych z troszkę innej strony. 

Jeżeli jesteś nauczycielem, pracujesz w bibliotece i chcesz dowiedzieć się jak używać gier planszowych w swojej pracy, to tym bardziej znajdziesz tu coś dla siebie!

Wykłady są specjalnie przygotowane tak, by każdy fan gier, niezależnie od zawodu, wyniósł z nich coś wartościowego. 


Przyjdź na spotkanie, a dowiesz się:

  • Jak założyć klub gier planszowych w szkole?
  • Od czego zacząć przy tworzeniu oferty biblioteki oraz jak promować swoją placówkę przy pomocy gier?
  • Czy gry są obecne w nowoczesnej edukacji?
  • Jak projektuje się nowoczesne gry edukacyjne?
  • Jak używać gier planszowych w pracy pedagoga?
  • Jak alternatywnie wykorzystać gry w edukacji i zabawie?


Jak będzie przebiegać każdy wykład?

  • Każdy z wykładów jest DARMOWY,
  • każdy trwa 45 min i rozpoczyna się zawsze o pełnej godzinie,
  • by wziąć w nim udział, należy pobrać bilet na dany wykład, 
  • nie ma ograniczeń co do liczby spotkań, na które można wejść. 

Specjalnie dla Państwa przyjadą najlepsi trenerzy oraz specjaliści z branży gier planszowych:


team-img Paulina Milewska

Specjalistka ds. marketingu, trenerka prowadząca warsztaty doskonalące, z wykształcenia animatorka kultury i bibliotekoznawczyni. Doświadczenie w branży wyniosła z Centrum Informacyjno-Bibliotecznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi. Współzałożycielka wydawnictwa gier planszowych Quantum Games. Prowadziła szkolenia i konferencje dla odbiorców zagranicznych. Ma na koncie także organizację wydarzeń kulturalnych o zasięgu miejskim. Od 2009 roku pomysłodawczyni i koordynatorka ogólnopolskiej kampanii promocji czytelnictwa i bibliotek "Odjazdowy Bibliotekarz" realizowanej w ponad 240 lokalizacjach w kraju (od 2012 także w wersji międzynarodowej Bicycool Library).


team-img Paweł Antoniewicz

Zawodowy trener, ewaluator i strateg współpracujący z gminami, powiatami, NGO; od kilku lat propaguje gry jako alternatywny sposób spędzania czasu wolnego oraz narzędzie do rozwoju i edukacji. Swoją wiedzę i pasję przekazuje podczas szkoleń i warsztatów. Ma sześcioletnie doświadczenie jako organizator eventów, w tym spotkań planszówkowych i wydarzeń. Od 2010 roku prowadzi szkolenia z zakresu komunikacji, twórczego myślenia, umiejętności społecznych, wykorzystania gier w edukacji dzieci oraz dorosłych, zarządzania projektami i nie tylko.

Właściciel ponad 100 gier. Były członek Kapituły Gry Roku. Swoje hobby dzieli z żoną Edytą i córeczką Basią.


team-img Sławomir Wiechowski

Trener z wieloletnim doświadczeniem w branży. Prowadzi szereg profilowanych szkoleń i wykładów w całej Polsce, skupionych przede wszystkim na tematyce wykorzystania gier w edukacji. Animator kultury oraz organizator szeregu imprez kulturalnych o zasięgu lokalnym, ogólnopolskim i międzynarodowym. Z wykształcenia nauczyciel, informatyk, fotograf, prywatnie wielki miłośnik planszówek. Propagator wykorzystania gier planszowych w edukacji dzieci i młodzieży. Założyciel klubu "Pionkolandia".

Autor i projektant gier planszowych. Od 2014 roku członek Kapituły Gry Roku.


team-img Piotr Milewski

Starszy wykładowca w katedrze badania i projektowania gier (Gamedec) Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy, specjalizuje się w grywalizacji, zarządzaniu projektami, projektowaniu edugier, gier miejskich i planszowych. Ma doświadczenie korporacyjne jako project manager. Z zawodu projektant gier i aplikacji, hobbystycznie organizator i współorganizator eventów branżowych i fanowskich. Redaktor, autor artykułów naukowych na temat gier i edukacji w prasie i publikacjach branżowych.

Założyciel i prezes Stowarzyszenia Twórców Gier FunReal.


team-img Mateusz Pejas

Tata i mąż, project manager, trener biznesu, fan planszówek i gier fabularnych. Z grami "bez prądu" ma do czynienia od dziecka. Projektował je, wydawał i sprzedawał - niekoniecznie w tej kolejności. Prowadzi szkolenia z zakresu grywalizacji i wykorzystania mechanik gier w różnych dziedzinach np. edukacji i kulturze. Kiedyś był zawodowym wodzirejem i dziennikarzem radiowym, a gdy nie pracuje, gra w D&D i jeździ na rolkach.

  • Akademia Trenera Biznesu na WSB,
  • współpracował z Instytutem Książki w zakresie szkoleń z grywalizacji dla bibliotek,
  • współtwórca projektu Games & Grow - wykorzystanie gier w rozwoju,
  • jeden z twórców gry Prawopolis dla Fundacji Court Watch Polska,
  • pracował w wydawnictwie Fullcap Games i sklepie Grajfer - Strefa Gier w Toruniu,
  • organizator wydarzeń planszówkowych m.in. Graciarnia, Rodzinne Planszowanie, Mikograjki, Klub Gier Planszowych "Graina",

team-img  Wojciech Rzadek 

Z wykształcenia tłumacz i pedagog, magister filologii romańskiej Uniwersytetu Jagiellońskiego. Game Designer, Trener, Product Manager, Wydawca gier. Od 25 lat zajmuje się wszelkiego typu rozrywką interaktywną:, grami RPG, grami planszowymi, LARP'ami, grami terenowymi i symulacyjnymi, Od 21 lat aktywny i czynny MG, zawsze sam tworzy scenariusze do gier fabularnych i LARP'ów. Jest autorem pięciu gier planszowych obecnych na rynku gier : Rice Wars, Abetto, Astro Jam, W pustyni i w puszczy, Mundial. Obecnie prowadzi własną działalność gospodarczą ADMONDO, która zajmuje się szkoleniami w połączeniu z szeroko pojętą rozrywką interaktywną dla biznesu. Prowadzi w niej szkolenia dla firm a także projektuje i realizuje gry planszowe oraz eventy. Współpracuje też z wydawnictwami FoxGames oraz Hexy Studio jako project manager oraz business developper.

  • Jest laureatem większości najbardziej prestiżowych konkursów związanych z grami fabularnymi: (Śląkfa 2014 w kategorii Fan Roku),
  • Zdobywca Pucharu Mistrza Mistrzów: w 2003, 2004 oraz 2009 roku,
  • zwycięzca konkursu Złote Kości 2013 oraz Złote Topory 2010,
  • Prelegent Roku 2010,
  • Zwycięzca Konkursu GRAMY! w 2006

Zobacz również:

szkolenia szkolenia w Warszawie wydarzenia Warszawa